O zi de primavara cu capturi pe masura

This slideshow requires JavaScript.

In prima duminica din martie am iesit la pescuit sa incerc o zona de pe raul Oglio unde anul trecut nu am reusit sa prind mai nimic decat cativa pastraviori mici.Acum vreo 2 ani acea zona mi-a adus capturi destul de frumoase fapt ce ma facut sa le incerc din nou cu sperante ca capturile de lipani vor fii multe.Intuitia mea de ultim moment a avut succes si bineinteles am reusit sa prind o sumedenie de lipani destul de maricei,toti fiind prinsi la nimfe mari 12-10 lestate destul de mult.Lipanii i-am localizat in capatul curentilor fapt ce a fost destul de greu de dus nimfele la botul lor.Intr-un final am reusit sa le pun nimfele exact unde doreau ei si capturile au fost destul de multe.

4 responses to “O zi de primavara cu capturi pe masura

  1. ciao dani, o intrebare ? e permis pescuitul la lipan ? pe oglio ? cum sta treaba , de ce permis ai nevoie, merge si cel cumparat la posta valabil pt 2 saptamani ? ms mult

    • ciao darius.Normal la lipan se deschide in mai parca dar avand in vedere ca este o apa si cu pastravi nimeni nu iti are treaba ca prinzi lipan ..important e sa ii eliberezi…pe oglio iti trebuie da licenta aia de 2 sapt dar important e sa o faci regiunea lombardia mai exact pentru zona BRESCIA -Bergamo.

  2. Ciao Dani si ms de raspunsul prompt, mi ai putea da ceva detalii in legatura cu zona unde ai pescuit, ca ma bate gandul la o iesire pe saptamana viitoare !

    • ciao darius eu pescuiesc in zona localitati Costa Volpino si urc in amonte vreo 2-3 km.Zonele bune sunt putine.Am fost si ieri si din cauza ploii apa sa murdarit putin si pestii eu fost foarte greu de prins.Am reusit sa prind vreo 2 lipani dintre care unu frumos si un pastrav in rest nimic.Important e sa vi sambata sau duminica doarece pana pe la sfarsitul lui aprilie sunt niste lucrari pe rau si apa e cam tulbure in cursu saptamanii.Oricum daca vii in zona da-mi un semn pe 3894706226 si poate reusim sa pescuim impreuna.

Leave a comment